tisdag 3 december 2013

Underbar dag

Åh vilken härlig dag på flera sätt! Jag bytte min lediga dag från imorn till idag så att jag och Linn kunde fortsätta vår dykkurs. Vi startade med förmiddagen i poolen, fortsatte plugga i boken lite och klarade sen slutprovet i teorin. Awesome känsla! Certifikatet kommer verkligen närmare och närmare :)

Mycket grejor är det ;)



Efter var jag så trött så chillade med lite film och åkte sen till foto/printer-shoppen och skrev ut lite fler kort som jag satte upp på väggen och även lite lucianoter. Min plan är att jag ska försöka hitta ett piano på hotellet så att jag kan klinka lite, saknar det även om jag verkligen inte är nåt pianoproffs. Men det är mysigt att bara kunna spela och sjunga nu i juletid. Söta Emma var också snäll att fixa min Spotify så nu kan jag lyssna på julmusik också för att komma i stämning.

När jag kom hem sen så kom de som har "guesthouset" vi bor på med ett paket till mig. Jag hade fått post!! Så roligt! Tack bästa familjen Jonsson för fantastiskt fina julkort och även bästa julklappen. När jag läste ditt kort Unni kunde jag inte låta bli att öppna om än 21 dagar för tidigt. Men jag ville släppa ut honom så nu ska han få sova bredvid mig. Jag har dock inte bestämt namn än, alltså det på V eller B är ju väldigt bra men det känns lite taskigt att välja så det kan det bli Y också ;) Hur som helst stort TACK, Ylvistokiga jag blev verkligen jätteglad!

Puss och kram!

På kvällen åt vi middag tillsammans hela teamet för att nu har den sista anlänt, nämligen Alex som är vår andra varitéartist. Nu är hela Blue Village Chada-teamet på plats. Tror säsongen kommer fortsätta lika bra som den börjat!

Ha det gött! Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar