onsdag 25 december 2013

Jul 2013

Hoho! :)

Här kommer massa från igår, mest bilder för alla mina bloggläsares skull. Som en liten julklapp! ;) Vi hade full fart hela dagen, tror jag jobbade ca 14 timmar i streck. Lååååååång dag men det visste vi ju innan. På julen ska man ju omges av familjen så det är tufft att vara långt hemifrån under dessa helger. Så det var nog bra att jobba och ha mycket att göra för jag hann ärligt talat knappt tänka på hemma och julfirande hos mormor och morfar innan jag kom hem på kvällen. Då var jag trött och helt färdig när jag ringde till min kära familj, då bröt jag ihop lite och grät i telefonen. Stackars familj måste ha trott att jag hade det hemskt här nere men så var det ju inte. Vi hade en förhållandevis bra och rolig dag tillsammans med mina kollegor. Jag drabbades av lite hemlängtan bara och det vara kanske inte smartast att ringa hem egentligen. Då blir det ännu värre, men haha lätt att vara efterklok ;)

Som sagt jag hade en bra dag med mitt team och vi fick ihop julen på Chada genom att jobba tillsammans och hjälpa varandra. Jag har verkligen fantastiska vänner och kollegor som finns där! <3

Idag har vi haft service, julkortsfix, dans kring gran, ansiktsmålning, julpyssel, familjeaktivitet, lekar, julklappsutdelning m.m. Samt alla sportaktiviteter som vanligt så dagen har gått i ett.

Efter jobbet så åkte vi till en restaurang som serverade julbord, det var lite utplockat eftersom vi kom så sent men allt smakade gott och det var fint sällskap. Sen blev det lite julmyshäng på mitt rum och Skype med familjen en liten stund. Somnade vid datorn rätt sent efter alla uppdateringar med God Jul-hälsningar på facebook, men det var ju bara att gå upp idag till jobbet igen.

Idag har vart mer "vanlig" dag och trött var jag men vi hade en superbra pysseldag i Fun Break och efter en liten powernap i Bamseklubben var jag back on track ;) Nu ska jag ta ikapp lite mer sömn! Sov gott och hoppas ni hade en riktigt fin jul :) Kram!

Ps. Jag har lånat flera fina bilder från Eliisa och Joanna :)



Ett gäng thai-tomtar... ;) 
Julkortsverkstad på kontoret :)

Söta Maria och Eliisa <3

Redo för lekar på stranden!

Linn, Eliisa och Alex

Julfina tjejer på hotellets middag

Julmiddag. Kärlek.

God Jul!

2 kommentarer:

  1. God fortsättning på dig och hela teamet! Ni jobbar hårt för att alla era gäster skall få det bäst! Hoppas att ni hinner med att ha lite kul på lediga stunder också. Längtar till 2/2 då vi får se hur ni har det! Kram Pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack bästa pappa! Vi hinner absolut ha roligt också! Nu är ju mamma och Emma på väg hit. Lyx för mig som får besök 2 gånger. Ser verkligen fram emot att ni kommer hit till mig, stor kram!

      Radera