tisdag 17 december 2013

1 vecka kvar till jul

Hejhej!

Det har vart en rätt lugn start på veckan eftersom jag enbart jobbade måndagen och sen ledig idag igen. Jag har solat (lite) eftersom jag fortfarande är tendens till röd sen i söndags, så idag var det solkräm på! Sen har jag tagit hand om lite sjuklingar. Det är helt galet tror snart alla i mitt team har varit sjuka inom loppet av 2 veckor. När en blir frisk blir nästa sängliggande men så är det när man lever på varandra. Men håller tummarna på att vi alla mår bra till jul i alla fall för då behövs vi allihop och det är ju inte så kul att missa julafton pga sjukdom:(

Min samling med julkort har också utökats, jag blir så glad när jag får post. Nu var det ett jättefint kort från mormor och morfar, tack så mycket!


Imorn tror jag det kan bli en låååång dag på vårt kära hotell. Jag börjar dagen med departure kl. 7.30 och avslutar med minidisco kl. 18.30 med lite allt möjligt där imellan. Tur att jag har samlat energi idag och är redo, det blir kul!

Ha det fint!

2 kommentarer:

  1. Grattis till dykexamen! Läser vad du skriver då och då.
    God Jul och Gott Nytt År! Monica Englund granne till mormor och morfar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Vad roligt att ni hittat till min blogg! Önskar er en God Jul och ett Gott nytt år! :) /Johanna

      Radera