torsdag 26 december 2013

Mini-roadtrip

Tjoho!

Hoppas ni fortsätter att njuta av julhelgen där hemma. Idag har jag jobbat i Fun Break, rätt lugn dag med 7 barn. Sen åt vi lunch på ett av våra favvo-ställen, Zukasno. Efter hade jag lite fix och sen var jag med och hjälpte Kaisa med volleybollen. Alltid roligt, och vi var så många att vi till och med spelade på 2 planer!

När jag kom hem hade vi planerat att ta en liten tur mer söderut på ön för att se på solnedgången. Det är så sällan vi åker längre ner än andra stranden (Long Beach) på Koh Lanta så nu kände vi för en liten tur. Om man tänker är det ju inte särskilt långt men som sagt det är inte ofta vi drar dit, tror det var typ fjärde gången för mig. Vår plan var att kolla på solnedgången på en högre utsiktsplats, det var en bra plan om vädret bara inte hade bestämt sig för att vara molnigt. Men det var fint ändå och vi chillade med en fruit-shake! Min bästa mix är PANGO (Pineapple+Mango).




På vägen tillbaka blev det hämtpizza från ett riktigt "svenskt" ställe, supergott! Sen skypade jag med Emma och Mamma som just nu är på väg till flygplatsen och ska åka hit till mig. Overkligt att vi ses om mindre än ett dygn men det ska bli så himla underbart! Längtar massor <3

Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar