söndag 29 december 2013

Mamma och Emma här!

Yiiiho! Nu är dom är, efter en liten flygförsening på 3 timmar kunde jag möta dem på deras hotell fredag kväll ca kl. 23. Så roligt! De hade med sig massa fina julklappar, tack alla som skickat med! trodde aldrig jag skulle få så mycket, hade inte behövts. Men blev jätteglad! Vi åt köttbullemacka från mormor och lite julgodis och sen fick jag åka hem till mitt eftersom det var rätt sent.

På lördag väntade jobb och pga. lite sjukdom i teamet så fick jag hoppa in och ha servicen själv, det gick bra men det är alltid mer att fixa efter så kom iväg lite senare än jag tänkte till mamma och Emma. Men jag har världens bästa kollegor som hjälper till extra nu så jag kunde vara med familjen, fick typ bonus halvdag ledigt! <3

Vi tog en lugn eftermiddag vid poolen, middag på kvällen med premiär med thai-mat för mamma och Emma för denna gång. Supergott! Sen blev det lite kvällsshopping, vi gick hem till mig och Skypade med pappa och jag packade för en liten övernattning hos dom. Emma och jag delade säng, varmt och mysigt men vi sov gott.

Idag började dagen med promenad till frukoststället Zukasno, poolhäng och det är perfekt temperatur, idag var det lite molnigt och inte stekande sol. Sen tog vid massage och på kvällen blev det middag på Eden och även lite mer shopping. Jag köpte en större ryggsäck bl.a. som jag ska på min semester om drygt en vecka. Vi tog en tidig kväll och jag var hemma hos mig ca kl. 21 eftersom jag jobbar imorn. Då gick jag med lite julmust och marabou choklad till Linn (*glad tjej;) och vi satt och prata, hängde också med Eliisa en sväng, alltid mysigt!

Nu måste jag också sova, godnattkram!

Lanta Beach Resort


1 kommentar:

  1. Underbart att de är på plats! Hälsa dem!
    Kram Linn!

    SvaraRadera