tisdag 1 oktober 2013

Familjen på plats!

Hejhej!
Nu är de äntligen här, mamma, Jennie, mormor och morfar. Jag mötte dem igår natt runt 1-tiden vid mormor och morfars hotell. Mamma och Jennie sover hos mig. Det är så kul att ha dem här!

Idag var jag tvungen att jobba lite på fm. Bamseuppvaktning och sen Bamseklubb som för övrigt gick jättebra idag! Vi hade många nya barn som var hur goa som helst och verkligen hängde med på allt vi gjorde. Kl. 13 var min arbetsdag slut (jag klagar inte) ;) och jag kilade över till mormor och morfars hotell där vi käkade lunch och spenderade eftermiddagen vid poolen. Underbart!

Nu har vi nyss ätit mat för världens bästa mormor hade lagat köttbullar och tagit med. Vi hade till och med lingonsylt, och alltihop var det godaste jag ätit på länge. Tack så himlans mycket :)

Snart ska vi kila och se 80-talsshowen på Nausicaa. Det ska bli kul!

Vi hörs och ses så får ni lite bilder från dagen :)

KRAM!




Exotisk middag på balkongen ;)


2 kommentarer:

  1. Underbart! :) Vilka sköna bilder! Och vilken lyxmåltid!
    Hälsa alla dina gäster.

    Kram Linn.

    SvaraRadera
  2. Det var det verkligen! :) supergott och lyxigare går nog inte att få så långt bort från Sverige. Absolut! Det ska jag göra! föresten så tycker jag vi bestämmer tisdag, ska smsa dig! KRAM.

    SvaraRadera