torsdag 31 oktober 2013

Busvädersdag

Hejhej!
Idag har jag jobbat igen, jag fick ha Fun Break själv på morgonen för Niina var tvungen att ha Bamseklubb men jag tycker det gick fint. Det är lite svårt bara att jag inte ens haft alla olika temadagar men det var kul! Så man kan säga att det var en lyckad första gång. Efter så hade vi poolfun och sen hade vi lite tid innan nästa aktivitet i Bamseklubbhuset att bara hänga och kolla på vad vi ska klä ut oss till ikväll när vi ska fira Halloween. När vi var där började det spöregna och åska riktigt ordentligt, men jag kan tycka det är mysigt. Sen blev det tyvärr ingen ABS Show Kidz så jag, Eliisa och Niina hade Hang Out istället som är vårat nya häng för tonåringar. Det kom tre st och vi gjorde drömfångare och hade svensklektion för våra finska ledare, det var kul! :)

Nu har jag precis duschat och sen ska hela teamet klä ut oss och ha en najs kväll. Bilder på detta får komma senare men här är lite från idag.

Regn!


Essi å Niina som bamsebagare/batman :)


Trevlig alla helgons-helg till alla där hemma!

Kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar