måndag 14 oktober 2013

Ledig idag

Hallå!

Idag har varit en optimal ledig dag förenat nytta med nöje ;) Städning av lägenhet och tvätt på morgonen, lunch med Johanna. Sen hyrde jag moppe och åkte runt och utforskade ön lite mer i närområdet. Det finns jättefina utsiktsplatser som jag hamnade vid men såklart dog batteriet i kameran när det började bli riktigt vackert. Så där satt jag och läste vid en bänk i solen med havet precis framför, svårt att beskriva exakt men sämre kan man ha det. Efter det åkte jag tillbaka och träffade Frida och Johanna vid poolbaren och njöt nån timme till i solen. Snart ska jag duscha och sen ska vi ut och äta på nån mysig restaurang ikväll.

Imorn är det jobb igen men jag har endast 3 arbetsdagar kvar här på Cypern för på fredag-lördag har vi team-dygn och ska till Larnaca och bo på hotell. Lyx! Får berätta mer när jag vet mer :)

Sen så bär det av till Thailand på lördag kväll! Helt galet och jag är glad att jag reser med min kollega Niina. Det är ju en rätt lång resa via Dubai och Bangkok innan man kommer fram till Krabi. Så spännande!

Några bilder från idag:



Fantastiskt med självutlösare...

.... eller hur!? ;) haha!


4 kommentarer:

  1. Vilken underbart blå himmel! Saknar den, och dig förstås! Ha det bra dina sista sommardagar på Cypern, innan du åker till nästa sommar i Thailand :) / Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Eller hur!? Det var så fint! Saknar er också! Vi hörs innan jag åker vidare! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder! De passar minst sagt in under bloggens namn! :)
    Hoppas det är bra med dig vännen!

    Kram Linn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va du är söt! Men det är sant, färgen blå finns mycket i min vardag ;) vi hörs snart! Kram :)

      Radera