lördag 26 oktober 2013

Förberedelser och fix

Tjena!
De två senaste dagarna har inte vart så intressanta att skriva om så här kommer en kort variant ;) Vi har varit på hotellet och kontoret och packat upp massor av grejor som vi ska ha till Fun Break och Bamseklubben. Sen har vi sorterat allt och ordnat fint i lådor, kollat vad som saknas och planerat de olika dagarna vi ska ha och fixat schema. Vi har också börjat träna lite på de ABS Show Kidz-danser som vi ska ha med barnen.

Idag fick vi våra första gäster till Chada så Bamse och hans vänner välkomnade med ballonger. Trevligt! Fun Break börjar dock först på måndag så imorn är jag ledig tillsammans med Essi och Maria. Vi har bokat in thaiboxning och massage men det är det enda vi har planerat. Min hosta är fortfarande kvar lite men jag orkar inte vänta på att det ska gå över så ska träna imorn iaf så får vi se hur det går.

önskar jag hade lite nya bilder att lägga upp men har varit dålig att fota på jobbet. Det får jag göra till veckan så ska ni få se hotellet.

Tills dess: HA DET FINT!

-----------------------------------------------------------------------------

Kl. 00.20 (thai-tid). Efter lite skype med mamma, pappa och Jennie finns det nu också en bild att lägga upp från denna dag. Tack för en mysig pratstund kära, saknade familj!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar