torsdag 10 oktober 2013

Supersnabbaste veckan på länge

Hejhej!

Förra veckan var ju mamma, Jennie, mormor och morfar här men nu har de tyvärr åkt. Jag förstår inte hur en vecka kunde gå så snabbt men vi hade det iaf jättebra. Det är najs väder nu, lagom varmt och skönt! Lite blåsigt de sista dagarna men annars perfekt.

Jag jobbade ju en del men hade verkligen fått ett guldschema så vi kunde ha mycket tid tillsammans (jag jobbade t.ex. inga kvällar). Sen så fick jag springa i mellan solning på mormor och morfars hotell som låg precis bredvid Nausicaa mellan Bamseklubben och aktiviteter. Ville ju spendera varenda ledig minut med familjen såklart. Vi har mest badat, solat, ätit goda middagar och kollat på våra fantastiska kvällsshower på hotellet. Toppenvecka helt klart och mamma planerar redan nästa Cypern-semester!

Det var så kul att ha dem här! få visa hur/vart jag jobbar men det är alltid lika jobbigt att säga hejdå igen. Denna gång tror jag också det kan vara för ett lite längre tag eftersom jag åker direkt till Thailand här från Cypern, men det är tur att det finns Skype med mera så att man kan ha kontakt :)

Här är en bild från veckan, får fixa mer senare men det tar så lång tid att ladda upp här och nu måste jag kila tillbaka till jobbet. Bamses Pizzaparty väntar!

Konnos beach som ligger mellan Fig Tree Bay och Ayia Napa

1 kommentar:

  1. Jag instämmer - oj, vad veckan gick fort! Det var så härligt att få ännu lite mer av sommarvärme nu när hösten har kommit till Sverige. Men det bästa var förstås att vi fick umgås med dig innan du flyger vidare på nya uppdrag i Thailand :) Ni gör ett superjobb du och dina kollegor!

    Kram mamma

    SvaraRadera