lördag 23 november 2013

Öroninflammation

Okej mitt första doktorsbesök i Thailand för den här gången är avklarat. Jag brukar att ha oturen att vara med om några tyvärr. Senast 2010, vätskebrist och inflammerad fot. Nu är det ett öra som har bråkat med mig sen vi dök förra veckan och jag tänker alltid att "det går över av sig själv". Men det har bara blivit värre och idag när jag vaknade gjorde det asont. Så jag pallrade mig iväg till Dr. Salarin och hon sa bara "oj" när hon tittade i mitt onda öra. Tydligen var det infektion och helt blockerat eller nåt. Så hon skrev ut Antibiotika (det är de väldigt generösa med här i Thailand) och örondroppar så ska jag komma tillbaka om några dagar och hoppas det är bättre då. Jag hoppas det är det då jag har planer på att dyka igen snart! Ha det fint! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar