tisdag 5 november 2013

Lyxlediga

Idag har jag haft en riktigt bra ledig dag tillsammans med Maria, Linn och Kati. Det fina när man är ledig här är att man inte har några måsten i härliga Thailand. Vi kan göra precis vad man vill och blir riktigt bortskämda med guidelivet just nu. De städar 2 gånger i veckan åt oss och tvätten är bara att lämna in så kommer den struken tillbaka, kostar inte en krona. Snacka om lyx! Hoppas jag vet vad en dammsugare är när jag kommer hem ;)

Så idag har vi hängt vid våran egna, nya fina pool som öppnade för några dagar sen. Underbart! Sen gick vi ut på byn för lite shopping och vi tog även massage. Himla skönt men man blir rätt trött efter faktiskt, hela kroppen kommer liksom i sovstämning. Men vi skulle ut med teamet och testa en ny restaurang som vi ska ha lite samarbete med för den ligger så nära vårt hotell. Jag var inte superhungrig men följde mest med som sällskap. Det såg ut att vara god mat iaf, får testa någon annan dag! ;)

Nu ska chilla lite med en film och sen sova. Ha det fint!




Maria, jag och Kati efter massagen. Då får man lite frukt på terassen

Kati och Linn :)

Jag och Eliisa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar