tisdag 5 november 2013

Holiday!

En till sak glömde jag ju säga! Jag har fått reda på när jag får min semester. Om ganska exakt 2 månader har jag 2 veckor i Thailand och planen är att resa runt. Finaste Louise kommer hit då och vi kommer åka upp och hälsa på runt om kring Chiang Mai och sen får vi se mer vad det blir. Jag är superglad! fick precis de datum jag önskade och ser verkligen fram emot det. Känns toppen att kunna passa på att resa dit när jag ändå är i samma land :):)

Så i januari hälsar vi på "vårt" kära Thailand igen! <3

2 kommentarer:

  1. Vad kul! :) Åh vad roligt för er! :)
    Tack också för en trevlig pratstund i helgen! Det känns nästan som att man har setts...men bara nästan... Kram Linn

    SvaraRadera
  2. Vilket flyt! Semester med bästa reskamraten :) Vad roligt att ni får återse norra Thailand och hälsa på era gemensamma vänner tillsammans. Något ni ser fram emot förstår jag. /mamma

    SvaraRadera