måndag 31 mars 2014

Födelsedag, roadtrip och stranddag

Yes, rubriken sammanfattar ungefär veckan! Vi var utan internet i lite mer än 5 dagar så jag har tyvärr inte kunnat uppdatera så mycket som jag ville men ska visa lite bilder istället nu för att skriva en hel roman ;)

Hur som helst så fyllde jag ju 23 på tisdagen och även Kaisa i mitt team fyllde 22 år på samma dag så vi firade dubbel födelsedag. Mina vänner och kollegor hade fixat fin överraskningslunch med tårta och presenter, sen hade vi häng på stranden med picknick och volleyboll. Det var en riktigt härlig och rolig dag!


Eliisa, Essi, jag, Linda, Maria och Kati 

Födelsedagskalas i Bamseklubben såklart! ;)

Strandhäng <3

På torsdagen blev det en roadtrip till Ao Nang (igen) men men det var bara roligt. En av höjdpunkterna är ju bara att åka bil, vi hade kul!

Jag på Chicken Island

Linn, Eliisa och Linda

Hela gänget :)

Igår var vi lediga och tog en dag vid Long Beach med bad, solning och kortspel i skuggan. Avslutades med en fin solnedgång så det var en perfekt ledig dag!


Hörs snart igen! Kram Johanna

6 kommentarer:

  1. Härligt att se bilder från födelsedagen! :)
    Man hade bra gärna velat vara med där nere och firat!
    Kram Linn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi får fira extra nu när jag är hemma, kanske med ägg, köttbullar och godis som ett riktigt påskkalas

      Radera
    2. Det blir super! Längtar massor tills vi ses :D stor kram!

      Radera
  2. Ååå, vad det ser härligt ut! Längtar efter Thailand och DIG! Men snart ses vi :). Ha det fint! / puss o kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var bilder från väldigt bra dagar :) absolut, snart ses vi! Längtar massor! Stor kram :):)

      Radera
  3. När den 15:e nu! Ses då! Kram pappa

    SvaraRadera