tisdag 15 april 2014

Sverige igen!

Sen sist så har jag förflyttat mig till andra sidan jordklotet och befinner mig nu alltså på svensk mark sen några dagar tillbaks. Thailand känns dock som några veckor sen, det är märkligt hur man tappar tidsuppfattningen när det händer så mycket på så kort tid. Förresten så överraskade jag ju familjen också, det var kul! De trodde jag skulle komma hem på tisdag men jag och min ena lillasyster hade planerat in att överraska redan på fredag kväll. Så vi får lite bonusdagar tillsammans innan jag reser igen den 26e. Men det behövs, jag har ju inte varit hemma sen augusti!

Vi hade ett bra slut på säsongen! Man var lite förvirrad och tvådelad som alltid när det ska avslutas, byta ställe och man vill inte att det ska ta slut. Samtidigt är man glad för att få komma hem och träffa familjen/vänner igen men jag ville verkligen inte att säsongen skulle ta slut. Jag trivdes så bra! Självklart var man trött på vissa saker men som sagt Thailand kommer jag alltid trivas i, Koh Lanta var en toppenö och jag hade fantastiska kollegor och ett härligt team.

Men nu är det över och man ska försöka tänka framåt (Samos) förutom att jag nu tar en liten semesterpaus 2 veckor i Sverige. Så många dagar i rad har jag inte varit hemma sen jag började med det här jobbet och det tajmar ju ganska bra över påsken nu. Annars är det lite klurigt att komma hem när alla andra jobbar eller går i skolan, men så här långt har det varit fullt upp!

Här kommer lite bilder från sista veckan i Thailand och första i Sverige :)

Delar av mitt fantastiska team, vi skrev fina hälsningar till
varandra. Jag blir alldeles lycklig varje gång jag kollar på min :)

Martin, Linn och Isabella vid en av de sista
middagarna på vår favvo-restaurang Fat Monkey!

Linda, jag och Eliisa :)

Lite innan vi ska gå på planet hem till Sverige..

Jag & lillasyster <3

Jag var och kollade på min andra lillasysters
teateruppspelning, sjukt duktiga var dom! :)

"Ny" frisyr och lunch med mamma på Klara's ;)
Vi får se om jag uppdaterar något mer från Sverige. Annars ses vi på Samos! Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Hej kompis!
    Hoppas du börjar hitta där nere nu! Saknar dig.

    Kram Linn! :)

    SvaraRadera