söndag 16 februari 2014

Teamdag!

I lördags hade vi teamdag, en riktigt najs dag som nog blev ännu bättre än jag hade väntat mig även om jag inte hade tänkt så mycket. Efter lunch åkte vi till ett kajakställe och paddlade, sjukt obekvämt att sitta så (det var första gången för mig, har bara paddlat kanot förut) men det var ju fin utsikt. Sen åkte vi vidare till en strand på södra delen av Koh Lanta så det var lugnt och gött. Där hade vi lite chill och hängtid men också lekar som Maria och Maja hade förberett. Det var riktigt kul! och många såna lekar där man ska gissa vem som kan/klarar olika saker.

På kvällen hade vi middag med thaimat och sen åkte vi partytaxi tillbaka med musik. Vi fick en liten paus att duscha och byta om och jag hade även kontakt med Eveliina som skulle komma till Koh Lanta dagen där på och ville bo hos mig. Vi jobbade tillsammans i Egypten så det var ju perfekt att hon kunde komma hit nu när Mikko också är här och hälsar på :))

Hur som helst sen åkte vi till Funky Monkey för karaoke och jag var hemma ca. 2 så inte så mycket sömn inför nästa jobbdag. Men det får det vara värt ibland! Vi hade en härlig dag tillsammans iaf och här kommer lite bilder! :) 

De flesta i team CHADA.

Kati, jag, Linn och Eliisa.
Linda, Maria och Kaisa :)

Mot stranden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar