söndag 9 februari 2014

...

Så har ännu en vecka flugit förbi och just nu sitter pappa och Fredrik på planet hem till Sverige igen. Vi har haft det superbra och härligt ihop! Sista dagarna på Koh Lanta har spenderats runt poolen och på stranden, lite i Saladan och på olika restauranger. Vi har spelat beachvolleyboll och läst böcker, semester helt enkelt.

Igår så shoppade vi några saker och sen var pappa och Fredrik hemma hos mig och skypade med mamma medan jag var med och firade Maria (kollega) som fyllde 23. Det var lite överraskningsfest för henne och det var väldigt roligt för hon blev så glad. Men jag var tyvärr inte med hela kvällen eftersom det också var sista för pappa och Fredrik utan jag åkte sen dit och sov där. Det var varmt men mysigt:)

På morgonen var det avskedsdags, alltid lika jobbigt men ändå så glad för den fina vecka vi fick ihop. Men det var tårar när man vinkade av bussen helt klart, Jag vet ju inte när vi ses igen men hoppas på inte allt för lång tid. ;(

Sen åt jag frukost, hade service, gjorde schema, hade siesta och åt lunch, hade service igen och sen hotellrundtur. Det var nog en av mina bästa hittills här på Chada, då är det kul! Det var inte så många gäster, runt ett tio-tal men de var intresserade och ställde många frågor :)

Efter köpte vi lite street-food och sen har jag skypat med mamma och Emma och bara chillat på mitt rum. Imorn är det jobb igen, full fart med Fun Break så nu blir det vardag igen. Vet inte helt vad jag tycker om det än, känns som jag har haft en minisemester-vecka som nu är över. Jag återkommer med svar  ;)

Ha det gött där hemma! /johanna

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Ja, nu är det vardag igen, både hos dig och här i Skåre :) Ha en fin vecka, Johanna! /Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Kul att följa dig på bloggen, även om inte jag är så bra på att kommentera... Det ser ut att ha det bra! Allt gott! Kram Anna-Carin

    SvaraRadera