lördag 1 februari 2014

Besök igen!

Som rubriken säger så väntar jag besök igen, så fantastiskt roligt och tiden går så fort så att jag har inte ens hunnit fatta att pappa och lillebror är här imorn. Efter många dagar med jobb nu (jag har velat jobba mycket så att jag kan vara ledig mer nästa vecka) känner jag dock verkligen ett behov av en ledig dag som jag ska ha imorn. Sen jag kom tillbaks från semestern har jag faktiskt jobbat konstant, tror det blev 12 dagar i rad så idag har jag varit riktigt trött.

Igår var hela teamet i Ao Nang på ett så kallat "Blue Awards" som är destinationens egen träff där det bland annat delas ut olika priser till bästa kollega, bästa säljare av utflykter m.m. Allihopa fick också diplom och mitt var med nomineringen "the local guide" så det var ju passande ;) Hur som helst var det en trevlig liten roadtrip, det tog sin lilla tid att komma dit speciellt eftersom vi fick punktering men det löste sig fint. Jag tror det tog ungefär 3,5 timme enkel väg.

Annars har det inte hänt något speciellt här tror jag, men som sagt det gör det imorn. Så senare får jag lägga upp bilder och berätta mer.

Ha det fint, nu ska jag sova!

7 kommentarer:

  1. Skönt med sovmorgon! Ha en fin vecka med pappa o Fredrik. / kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var efterlängtad! Tack, vi har det toppen hittills! :)) KRAM!

      Radera
  2. Hälsa gästerna så gott från mig! :)

    Kram Linn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! det ska jag göra :) vi kanske kan skypa i nästa vecka? Vi hörs! Kramis!

      Radera
  3. Det är klart vi ska skypa!
    Måndag eller tisdag efter jobbet, eller lördag/söndag dag funkar för mig. Hoppas någon av tiderna passar dig med. :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. För mig är nog mån-tis bäst alltså 10-11 feb. Jag håller mig inloggad runt kvällstiden här så hörs vi! Stor kram :)

      Radera
  4. Fint. Jag loggar in när jag kommer hem från jobbet. Vi ses och hörs! :)

    SvaraRadera