fredag 14 februari 2014

Glad alla hjärtans-dag!

Hej på er!

Denna vecka har gått fort :) igår var jag ledig och spenderade dagen tillsammans med Niina, Essi och Mikko som är här på besök nu. Så galet roligt att ses igen, vi jobbade tillsammans i Egypten i bästa Aquamarine-teamet. Men som sagt, jätteknäppt och kul att träffa han här igen. Vi hade en dag med moppe så åkte runt lite på ön och chillade vid Klong Nin-stranden.

Niina

Klong Nin

På kvällen blev det massage och sen middag på Thai-cat. Det är en rätt rolig restaurang för man hinner knappt beställa innan maten står på bordet. Men så springer servitörerna runt med maten också och det jobbar sjukt många där. Fast hungriga som vi var klagade vi inte och gott var det också. Trevligt ställe!

Niina, Mikko och jag

Idag har jag jobbat, vi hade Fun Break och även party på kvällen så var hemma ca. 20.30. Då ville vi såklart ha lite alla hjärtans-dag-mys i teamet så det blev filmkväll hos mig med en romantisk film. Det var fint! Nu är jag så mätt på allt godis dock men jag hann skypa lite med mamma och Jennie innan jag snart somnar medan jag skriver detta ;)



Imorn ska vi ha teamdag med bl.a. kajakpaddling, ska bli spännande! Hoppas kunna lägga upp några bilder från dagen sen!

Hoppas ni haft en fin alla hjärtans-dag där hemma, ni är många kära vänner och familj som är saknade nu. Ta hand om er, kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar