fredag 9 augusti 2013

Vinter 13/14

Wiiiiieee! Igår kom svaret på det vi alla väntat på. Vinterdestinationerna och jag hade otrolig tur och blev väldigt glad (även om jag egentligen inte fick nåt jag sökte)!!  Hur som helst ska jag till Krabi, Thailand och jobba som Fun Break host, våra barnaktiviteter för alla mellan 6-11 år. Det var inte riktigt vad jag hade tänkt eftersom jag sökte Bamseledare och Guest relation. Men det är nåt nytt och spännande och blir säkert jättebra! Jag har nog inte riktigt fattat det än att jag ska tillbaka till Thailand som jag älskar. Det är lite overkligt och än är det ju minst två månader kvar här i Hurghada med världens bästa team så jag ska försöka fokusera på det och bara njuta :)

Här är hotellet jag ska till: http://www.fritidsresor.se/resa/thailand/koh-lanta/chada-beach-resort--spa/?season=vinter-13-14

Chada Beach Resort & Spa (Bild från Fritidsresor.se)

2 kommentarer:

  1. Lucky you! :) /mum

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Skönt att äntligen ha fått beskedet! Du är grym!

    KRAM Linn!

    SvaraRadera