tisdag 6 augusti 2013

Bra dag!

Idag har vart en bra dag! Jag vet inte riktigt varför, en helt vanlig tisdag med nya barn i Bamseklubben, fix, Bamseparad och service. Det blir mer och mer service för mig på eftermiddagarna, något som jag verkligen tycker är jättekul! Man har direkt kontakt med gästerna, kan hjälpa till snabbt och sälja utflykter som man tror skulle passa olika familjer och oftast är de glada :) Kvällen avslutades med Bamseshow! Det var helt galet varmt idag på scenen och jag tror jag hade druckit lite för lite under dagen. Så kilade ut ganska snabbt efter sista dansen! Men så är det ibland. Kul är det iaf nu, det var en av min "inte-gilla-grejer" i början för det var så svårt med all dans men nu har man vant sig och lärt sig.

Imorn är jag ledig igen så Eveliina och jag ska göra dag 2 på vårt dykcert. Jag var inte så taggad innan när vi ringde till Colona(dykföretaget) men vet att om jag inte gör det när jag har tillfälle så kommer det aldrig bli gjort! Så imorn blir det upp tidigt och jag vet att det kommer bli spännande och roligt när man väl är där. Jag borde plugga på lite på teorin innan, har inte läst många sidor sen sist om man säger så :)




En annan sak som händer imorn är att vår manager Maria fyller år, så hela teamet har planerat en liten mys-picknick för henne imorn kväll. Jag hoppas det blir bra!

och sen för övrigt: 2 dagar kvar tills jag vet vart jag ska! ahhhhhhhh........ GALET!! :D

1 kommentar:

  1. Hej Bamse! Kolla gärna denna länk. Ni får bra omdömen av resenärerna. http://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g297549-d1557730-Reviews-Iberotel_Aquamarine_Resort-Hurghada_Red_Sea_and_Sinai.html Hälsningar Peter

    SvaraRadera