torsdag 15 maj 2014

Liten uppdatering

Hejhej!

Idag är jag ledig och sitter just nu på min balkong och tänkte skriva lite om vad som hänt sen sist. Jag har jobbat ganska mycket, hjälpt till i service som jag tycker är roligt och i tisdags hade jag min första arbetsdag som inte innehöll Fun Break. Det var superkul och möta alla bussar till hotellet, svara på frågor och så hade jag hotellrundtur också. Det gick bra även om det inte kom så många. I helgen hade vi en helkväll med Eurovision, i söndags hade vi filmkväll med Frozen och så vidare. Det rullar på och man kommer mer och mer in i jobbet och med allt folk. Vi har lite fler barn i Fun Break nu också så igår hade vi en riktigt bra "Magic day" med hela 8 barn, skoj :)

Som sagt detta inlägg var inte tänkt till att skriva för mycket utan nu har jag fått över bilderna från min telefon så hoppas kunna ladda upp dom nu.

Ha det fint alla! Kram Johanna

Vi var 8 st i mitt team som kom samtidigt till Samos den 26e april.


Mikkel, Juulii och Eliisa redo för Blue Awards


Vi besökte ett ställe där de drejar fina saker

Utflykt ;)

Jag, Eliisa och Elsa i Näktergalarnas dal

Efesos, utflykt till Turkiet

Lunch i Patmos

Ledig dag med lyxfrukost

Vårt duktiga showteam bjuder på sin Eurovision-show :)

6 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN :) / kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. söt du är! vet att mitt bloggande inte är riktigt lika effektivt nu mera, ska försöka bättra mig :) kram!

      Radera
  2. Kul uppdatering. Längtar till att få se hur ni har det och att smaka den Grekiska maten! Pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar massor tills ni kommer! God mat kan jag garantera ;) KRAM!

      Radera
  3. Härliga bilder! Verkligen kul att få se! :)
    Ska vi ses via skype någon dag till veckan? Nästa vecka kan jag måndag efter jobbet, dagtid fredag, när som helst lördag och söndag. :)

    Kram Linn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj va sent jag såg din kommentar, har verkligen tänkt att vi måste få till ett tillf'älle. Men hör av mig till din telefon så vi kan bestämma nåt, stor kram! :))

      Radera