tisdag 7 januari 2014

Semester och goa dagar

Tiden går superfort med mamma och Emma här. Nu är det bara 3 dagar kvar!:( I lördags jobbade jag min sista dag innan 2 veckors semester och söndagen blev chilldag vid deras pool. Igår var vi på snorklingsutflykt och besökte även Emerald Cave som är en grotta där man simmar i mörker ca 80 m innan man kommer in i en lagun. Det var en jättehärlig dag! På kvällen åt vid god middag på en av mina favvo-restauranger Fat Monkey och sen hade vi filmkväll i min säng. Men jag tror vi alla tre sov lite av och till för vi var så trötta :)

Idag har vi varit vid poolen och stranden (Long Beach). Efter dusch åkte jag hem lite tidigare till mig för att ansöka sommardestination 2014. Emma och mamma skulle passa på att shoppa lite mer. Men nu har jag iaf ansökt och jag hoppas på Grekland, men vi får se. Det kan bli typ vad som helst men jag håller tummarna.

Skype med systrarna Jonsson :)

Fin lillasyster man har <3

Utanför Emerald Cave


Vi hitta Nemo :):))

Ikväll ska jag sova tidigt! Ha det fint där hemma :)

1 kommentar:

  1. Hej! Det var länge sedan vi sågs nu. Stor skillnad från att ha setts varje dag förra veckan. Emma och jag har förflyttat oss från underbar sommarvärme till bister vinterkyla :). Det har snöat i flera dagar sedan vi landade i lördags.

    Tack för två härliga veckor hos dig. Ser fram emot att höra om din fortsatta semester i norra Thailand. Trevlig helg!

    Kram mamma

    SvaraRadera